Wordt een leider in de digitale wereld door je data strategisch in te zetten

event,events,qlik, mendix, timextender, workshop, training,e-mergo.nl

Ontdek gedurende deze dag datagedreven trends en inzicht in hoe de markt hier mee om gaat. We onderzoeken welke op jouw organisatie van toepassing zijn en stellen een top 5 lijst van prioriteiten op waar jouw organisatie zich op moet gaan richten om bij te blijven in de digitale datagedreven economie. Dit ga je doen door samen met je collega’s aan de slag te gaan met de volgende punten:

  • Check waar de organisatie zich bevindt in de data-gedreven volwassenheidsmatrix aan de hand van het Graydon model
  • Plot van digitale trends en ontwikkelingen op jouw organisatie
  • Filter naar de meest impactvolle trends voor jullie bedrijfsvoering waarbij waarde en impact afgezet wordt tegen de kosten in tijd en financiële middelen
  • Dit vormt de basis van een roadmap waarvoor jullie direct experimenten gaan bedenken

Voor wie is deze training bedoeld?

Voor elk(e) bedrijf/innovatie manager/it manager/directeur/digital director of teamlead, die een data gedreven organisatie wil stimuleren en datagedreven diensten wil creëren, is dit een training waarbij je samen met je collega’s ontdekt hoe bedrijfsdata strategisch ingezet kan worden om waarde voor je organisatie te creëren. Denk hierbij aan nieuwe verdienmodellen maar ook interessante kostenbesparingen.

Na het volgen van deze training heb je:

experiment,e-mergo

  • Zicht in de relevante trends en de impact hiervan op de organisatie
  • 5 Prioriteiten waar je mee aan de slag moet
  • Minimaal 1 uitvoerbaar experiment om mee te starten

Wie gaat je helpen om meer waarde uit je data te halen?

Lisanne van der Geest- Nieuwkerk, founder Studio-Steam

Door technologie en het (slim) opslaan van data ontstaan er oneindig veel mogelijkheden. De meeste bedrijven zijn overtuigd data te kunnen inzetten ten behoeve van hun bedrijfsdoelstellingen. Hierbij lopen ze echter vaak tegen meerdere uitdagingen aan: waar te beginnen? Welk niveau hebben onze mensen? Hoe goed is onze infrastructuur en hoe kunnen we snel stappen gaan zetten?

In mijn functies als data analist, manager en docent/trainer stonden altijd vier woorden centraal: creativiteit, enthousiasme, strategie en actie. Met deze elementen help ik bedrijven om een slimme datastrategie te bedenken en hiervoor draagvlak te creëren om vervolgens te starten door middel van het uitvoeren van experimenten.

Wil jij deze training bij jou op kantoor?

Er zijn verschillende mogelijkheden om deze training bij jouw organisatie plaats te laten vinden. Neem contact met ons op om erachter te komen hoe je gedurende 1 dag samen met je collega’s een datadriven roadmap op kunt stellen. De prijs voor deze training is op aanvraag en afhankelijk van de locatie en het aantal personen en dagdelen. Hierbij hanteren wij een minimum van 8 en een maximum van 20 personen. Neem via onderstaande formulier contact op voor meer informatie of een prijsindicatie.

(Informatie) Aanvraag: 'Waarde creëren met data'







  • Door dit formulier te verzenden gaat u akkoord met ons privacybeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.