Van dashboards naar datagedreven alerts met Power Platform

Lavans wilde klanten actiever en gerichter informeren over het gebruik van hun bedrijfskleding. Denk aan signalen wanneer kleding langere tijd niet wordt ingeleverd. Hiervoor zocht Lavans naar een oplossing om automatisch rapportages en notificaties te versturen op basis van drempelwaarden. Hoewel intern al werd gewerkt met Power BI, was het delen van die inzichten met klanten via automatische processen de volgende stap. Samen met E-mergo werd hiervoor een oplossing ontwikkeld.

Het Resultaat

Datagedreven klantcommunicatie

Automatische meldingen zorgen voor gerichte communicatie en betere service

Efficiëntere processen

Power Automate vermindert handmatig werk en vergroot de schaalbaarheid

Zelfstandig verder bouwen

Door kennisoverdracht kan het team van Lavans zelf nieuwe flows ontwikkelen

''Wat ik vooral waardeerde, was de combinatie van technische kennis en het vermogen om die begrijpeijk over te brengen. We hebben veel geleerd en kunnen nu met vertrouwen zelf verder bouwen aan onze datagedreven dienstverlening.”

Tom Derkx

Power BI- & Datawarehouse specialist

Bekijk de complete case

Contactformulier

  • Door dit formulier te verzenden gaat u akkoord met ons privacybeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.