Onze pakketten

Type supportpakket Basic Business Enterprise

Off-site support

On-site support

In overleg/op aanvraag

Inbegrepen

Reservering support desk.

Maximaal 8 support-uren per maand
voor incidenten, serviceverzoeken
en kleine wijzigingen

Reservering support desk.

Maximaal 16 support-uren per maand
voor incidenten, serviceverzoeken
en kleine wijzigingen

In overleg/op aanvraag

Uitgesloten

Grote wijzigingen en major updates Nader te bepalen na aanvraag Nader te bepalen na aanvraag

Support desk

Tijdens kantooruren Tijdens kantooruren In overleg/op aanvraag

SLA

Reactie supportdesk binnen 1 uur Reactie supportdesk binnen 1 uur In overleg/op aanvraag

Prijs

€ 1200 per maand € 2000 per maand In overleg/op aanvraag
Aanvragen Aanvragen Aanvragen

Meer weten over TimeXtender support?

  • Door dit formulier te verzenden gaat u akkoord met ons privacybeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.