Support van E-mergo

E-mergo is Qlik Elite Solution Provider, TimeXtender Partner of the Year(2019, 2020, 2021), Microsoft Partner en Mendix partner. Wij zijn gecertificeerd op basis van internationale en nationale standaarden en service levels zoals ISO 27001, ISO 9001 en NEN 4400-1.

nen4400   iso 27001   iso9001

Incident Management

Bij E-mergo kun je terecht voor diverse ad hoc kwesties op het gebied van Qlik, Power BI, Mendix en TimeXtender. Zo heb jij de zekerheid dat al je belangrijke supporttickets terechtkomen bij een betrouwbare partij. Wij lossen de problemen voor je op en zorgen ervoor dat jouw medewerkers aan de slag kunnen blijven.

(basic pakket)

Continuïteit en service

Naast reactief support bieden wij ook proactief beheer aan. Zo zorgen wij bijvoorbeeld voor de updates en bespreken eventuele kansen en risico’s met je om zo meer uit de omgeving te halen. Ook zorgen wij dat de omgeving veilig en stabiel blijft draaien. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het monitoren van je reloadprocessen. Tot slot bieden wij onze klanten ook de mogelijkheid om middels onze gebruiksmonitor het gebruik van dashboards en de omgeving in te zien.

(business pakket)

Optimalisatie en verbetering

Voor (Enterprise) omgevingen met grote gebruikersaantallen bieden wij een aantal extra mogelijkheden. Zo kunnen wij afspraken maken over het afhandelen van zowel technisch als functioneel support en kunnen wij de mogelijkheid bieden voor 24/7 ondersteuning. Ook bieden wij klanten de mogelijkheid om het niveau van dienstverlening met een SLA vast te leggen. Tot slot denken wij graag mee over de architectuur en de optimalisatie hiervan. Dit doen wij op dit moment voor omgevingen met wel meer dan 150.000 gebruikers.

(enterprise pakket)

Onze Klanten

vopak

Onze pakketten

Type supportpakket Basic Business Enterprise

Off-site support

On-site support

In overleg/op aanvraag

Inbegrepen

Reservering support desk.

Maximaal 8 support-uren per maand
voor incidenten, serviceverzoeken
en kleine wijzigingen

Reservering support desk.

Maximaal 16 support-uren per maand
voor incidenten, serviceverzoeken
en kleine wijzigingen

In overleg/op aanvraag

Uitgesloten

Grote wijzigingen en major updates Nader te bepalen na aanvraag Nader te bepalen na aanvraag

Support desk

Tijdens kantooruren Tijdens kantooruren In overleg/op aanvraag

SLA

Reactie supportdesk binnen 1 uur Reactie supportdesk binnen 1 uur In overleg/op aanvraag

Prijs

€ 1200 per maand € 2000 per maand In overleg/op aanvraag
Aanvragen Aanvragen Aanvragen

Deze pakketen gelden voor Qlik, Power BI en TimeXtender. Lees via de onderstaande buttons meer over de supportopties per softwaresoort.
Qlik     Power BI      TimeXtender

Meer weten over beheer?

  • Door dit formulier te verzenden gaat u akkoord met ons privacybeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.