Qlik Sense #1 in customer en product satisfaction!

Barc survey 2016, Qlik Sense, Qlik analytics, qlik revieuw, qlik research, business intelligence, qlik studie, qlik study, qlik sense onderzoek, qlik onderzoek, BARC BI Survey

De BARC BI Survey is ‘s werelds grootste enquête op gebied van Business Intelligence eindgebruikers. Tussen februari 2016 en mei 2016 waren er in totaal 3.137 respondenten, waarvan 2.611 mensen een gedetailleerde vragenset beantwoord hebben over hun gebruik van Business Intelligence software. In totaal zijn 37 producten, in detail, geanalyseerd.

Qlik Sense komt in dit onderzoek als beste naar boven in meerdere categorieën. We zijn met name trots op de eerste plaats in customer satisfaction en product satisfaction. Onze klanten erkennen daarmee de gebruiksvriendelijkheid en effectiviteit die Qlik Sense toevoegt aan hun organisatie. Ondanks dit nog een redelijk nieuw product is laat het zien dat het zich goed kan meten met de gevestigde orde en laat het daarnaast ook veel potentie zien voor de toekomst.

De BARC BI Survey onderzoekt een bepaalde selectie, en gebruik in verschillende categorieën KPI’s, zoals; project succes, toegevoegde waarde, aanbevelingen, klanttevredenheid, ervaring van klanten en innovatie. In totaal zijn er 32 KPI’s geëvalueerd.

barc,bi, bi survey, qlik review, bi review, review business intelligence, qlik sense review, qlikview review

Qlik Sense is de hoogstgeplaatste internationale BI verkoper en een van de toonaangevende verkopers op het gebied van visualisatie. Met dit ontdekkingsgerichte product leveren ze dan ook veel waarde voor hun klanten’’

BARC BI survey 2016.

Voor een relatief jong product is dit een geweldig resultaat. De oplossingen hebben minder problemen dan revaliderende producten. Daarnaast wordt de gegeven support door de verkopen en partners door klanten als goed beschouwt

BARC BI survey 2016.