Stap 1: Kennis maken

Vrijblijvend kennismakingsgesprek tussen jou en E-mergo

Tijdens een (online) kennismakingsgesprek bespreken wij de mogelijkheden van Qlik, Power BI, Mendix en/ of TimeXtender voor jouw organisatie en ontdekken wij wat de juiste oplossing is.

Stap 2: Kickstart Datagedreven werken

Wij analyseren de pijnpunten en stellen een roadmap op

Tijdens een Kickstart Datagedreven werken komen wij bij je langs op kantoor om jouw informatievoorzieningen te analyseren en gezamenlijk een data analytics roadmap op te stellen.

Stap 3: Proof of Concept (POC)

Probeer de software zelf uit op basis van eigen data

Beleef een PoC met jouw eigen data! Tijdens dit traject bespreken wij een huidig probleem voor jouw organisatie. Met gebruik van bestaande data zetten wij dit binnen enkele dagen om in een oplossing die je eerst zelf kunt proberen.

Stap 4: Go / No Go

De opdracht wordt gestart of gestaakt

Na afloop van de PoC evalueren wij de oplossing. Indien de software naar verwachting werkt plannen wij een implementatie in waarna er gestart kan worden met de oplossing.

Stap 5: Livegang

Implementatie, eventueel gevolgd door trainingen en beheer

Tijdens een implementatie richt een van onze consultants de software in. Nadat alles naar behoren werkt kunnen er trainingen worden ingepland of beheerafspraken worden gemaakt. De omgeving is nu live!

Stap 6: Evaluatie

Elk kwartaal voeren wij een evaluatiegesprek

Na livegang van de software plannen wij elk kwartaal een evaluatiegesprek in. Tijdens deze gesprekken worden mogelijke issues behandeld en presenteren wij nieuwe mogelijkheden voor jouw organisatie.

Neem contact op via het contactformulier of neem contact op met een van onze accountmanagers via de contactgegevens hieronder.


 

Contactformulier

  • Door dit formulier te verzenden gaat u akkoord met ons privacybeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.