Social Media begint met luisteren: maar hoe doe je dit?

Luisteren is belangrijk als je aan de slag gaat met social media. Als je weet wat er gezegd wordt kun je hier op inspelen en ook reageren. Een realtime dashboard helpt om te luisteren. Bij Heembouw werken we nu al weer bijna 3 jaar met een eigen ontwikkeld dashboard. We gebruiken hiervoor een selectie van…
Lees verder

Haag Atletiek kiest voor QlikView

  E-mergo biedt Haag Atletiek nieuwe inzichten in sportprestaties: Training aangepast op de griep. E-mergo en de MiLa-groep van Haag Atletiek werken samen om meer inzicht te krijgen in de sportieve prestaties van de Haagse atletiekploeg. Een wekelijkse enquête onder de ploegleden en een QlikView dashboard hebben na enkele maanden al nieuwe inzichten opgeleverd. Zo zou een…
Lees verder

Succesvolle QlikView SIB bij Eneco

Eneco is bezig om te onderzoeken welke Business Intelligence oplossingen er in de markt zijn. Om hier een goed beeld van te krijgen heeft Eneco samen met E-mergo een pilot gedaan om de mogelijkheden van QlikView te toetsen met behulp van een praktijkvoorbeeld binnen een van onze business units. Samen met Nabeel, de consultant van…
Lees verder

Succesvolle SIB bij Heijmans

E-mergo heeft ons in het voorjaar 2012 benaderd voor een presentatie over de meerwaarde die een dashboard op basis van QlikView kan bieden. Met hun Seeing Is Believing concept hebben zij op een laagdrempelige wijze laten zien hoe onze wensen snel te vertalen zijn in een operationeel dashboard. Hierbij is E-mergo proactief en zelfstandig aan…
Lees verder